top of page

פרסמתם פוסט למשרד להשכרה ואף אחד לא מגיע לראות? זה הפיתרון.

יש לכם משרד שווה להשכרה? אתם מפרסמים שוב ושוב בקבוצות הפייסבוק אבל אף אחד לא מתקשר או מגיע לראות את המשרד?


אלו הסיבות לכך:


דבר ראשון, הצע! יש יותר מידי משרדים, בכל הגדלים הסוגים והאזורים, אנחנו כרגע בתקופה עם הכי הרבה הצע ביחס לביקוש מאז ומעולם ובמקביל נבנים עוד..


בנוסף, פוסט בקבוצות, בדרך כלל לא נחשף לאנשים שמחפשים, הוא נחשף ביום הראשון והשני במקרה הטוב, לכמה עשרות אנשים ואז דועך, לא משנה כמה אנשים יש בקבוצה.


חברות שמחפשות משרד לא עוברות על אלפי פוסטים המתפרסמים כל שבוע, זה לא יעיל, היות ואין סדר בגודל, באזור ובעיסקה המבוקשת, מבחינת המחפשים, זה כמו למצוא מחט בערימת שחת.. חיפוש מאד סיזיפי ולא יעיל.


מה הפתרון? פרסום יעיל ואיכותי!


אנחנו באתר משרדים חוקרים את תחום פרסום הנכסים המסחריים למעלה מ-15 שנה. ואחרי עשרות אלפי ניסיונות הגענו לתמהיל הכי יעיל מבחינת פרסום וכך זה עובד:


על מנת להעלות את סיכויי ההצלחה באיתור שוכר יש לפעול נכון בכמה וכמה מישורים במקביל, בראש ובראשונה לייצר לכל משרד דף ייחודי עם מילות חיפוש מתאימות שמקודם באופן אורגני בגוגל, כך שכל מי שמחפש משרד ברחוב או אזור ספציפי יגיע אליו, אנחנו יודעים איך לעשות זאת וזה לא משהו שמתווך או מפרסם פרטי יכול לעשות כי אין לו זמן או משאבים או ידע או אתר שמיועד לכך.


דבר שני, חשיפה אקטיבית של המשרד, זה אומר לייצר מערכת שמקטלגת ומבינה מה מחפשי משרדים רוצים, לאתר אותם ולשלוח להם מייל עם הצעות מתאימות לחיפוש, לאתר משרדים יש מערכת כזו, שמציעה לשוכרים, ללא עמלות, משרדים מתאימים ואוספת מידע על מה שהם מחפשים, במאגר שלנו יש כבר למעלה מעשרת אלפים חברות שונות והאתר שלנו מאד מקודם בתחום וכאשר משרד מפורסם באתר הוא יישלח לכל מי שפונה ומחפש משרד בגודל ובאזור באופן אוטומטי.


דבר שלישי, פרסום נכון ברשתות החברתיות, על ידי איסוף מידע על הקהל המתאים, להשקיע בפרסום נכון שחושף את המשרד רק לקהל המתאים עבורו ולא פרסום בזבזני שמראה מודעות לאנשים לא רלוונטים.


דבר רביעי, מענה איכותי, אנחנו תמיד זמינים לשוכרים ומספקים להם המון מידע בחינם, מה שמייצר אמינות ושירותיות שעוזרים לייצר מערכות יחסים איכותיות מול מחפשי משרדים.


מניסיוננו, הפעולות הללו, מעלות את סיכויי השכרת המשרד, כל משרד, במאות אחוזים. אנחנו מזמינים אתכם לנסות ולהצטרף לעוד אלפי בעלי נכסים, מתווכים, וחברות שעזרנו להם לאכלס משרדים.


אז איך זה עובד וכמה זה עולה לי?


לאורך השנים, חשבנו מה יהיה הכי קל יעיל ונוח למפרסמים ובמקביל להוזיל כמה שיותר את העלויות כך שזה לא יהווה משהו שמייצר "חור נוסף בכיס", אנחנו יודעים שהחזקת משרד ללא שוכר עולה במינימום חמישים שקלים ליום, וזה למשרד קטן.. ולכן היה לנו חשוב להגיע למחירים שיהיו הכי נוחים אך עדיין יספקו למפרסמים את המקסימום האפשרי.


היום, אנחנו יודעים לומר שני דברים: הכי קל והכי זול לפרסם דרכנו. פרסום מודעה דורש ממכם העלאת הפרטים והתמונות באתר, בחירת זמן פרסום וזהו, אנחנו כבר לוקחים את זה משם ומקימים את הפרסום בתוך 12 שעות (פחות או יותר).

העלויות נעות בין 4.5 ₪ ל-8.5 ₪ (כולל מע''מ) ליום פרסום, ככל שבוחרים חבילת פרסום ארוכה יותר העלות פוחתת.. אלו המחירים הכי נמוכים שהגענו אליהם ביחס להשקעה בהקמה ועלויות הפצה לכל נכס.


אנחנו מזמינים אתכם לנסות אותנו ולהצטרף לדור החדש שעושה שימוש נכון ויעיל בביג דאטה והפצה כדי לאתר לכם שוכרים באופן אקטיבי, נשמח לעזור בכל שאלה בוואטסאפ (אין לנו מענה טלפוני מטעמי חיסכון בעלויות, אבל אנחנו תמיד זמינים בכתב). בנוסף, באתר תמצאו דף עם שאלות נפוצות שמכסה את רוב השאלות שיש למפרסמים.


במידה ותרצו פשוט להתחיל לפרסם לחצו כאן , בתחתית הלינק ניתן גם לקרוא המלצות על השירות שלנו.


לדוגמאות לאיך נראים משרדים המפורסמים דרכנו לחצו כאן


בהצלחה!


צוות אתר משרדים.


62 צפיות0 תגובות
bottom of page