top of page

למה המשרד להשכרה שלי נשאר ריק? ומה הפיתרון?


קושי במציאת שוכרים לשטחי משרדים מסחריים בישראל ניתן לייחס לגורמים שונים, וחשוב לקחת בחשבון את ההיבטים הללו כאשר יש לך משרד להשכרה שמחפש שוכר.


 מיקום: מיקומו של חלל המשרד שלכם הוא גורם קריטי.  אם זה באזור עם ביקוש נמוך או נגישות מוגבלת, מציאת שוכרים יכולה להיות מאתגרת.  לעומת זאת, משרדים במקומות פריים כמו תל אביב או אזורי עסקים נוטים למשוך יותר עניין.


 תמחור: מחיר השכירות של שטח המשרד שלך צריך להיות תחרותי עם השוק המקומי. אם המחיר גבוה מדי, עסקים עשויים לבחור באפשרויות זולות יותר. יש להתחשב בעלויות נוספות של השוכר כגון ארנונה ודמי ניהול.


 מצב ושירותים: מצב חלל המשרדים והשירותים שהוא מציע יכולים להשפיע רבות על האטרקטיביות שלו.  חללים מודרניים ומתוחזקים היטב עם תכונות כמו אינטרנט מהיר, חניה ואבטחה מושכים יותר שוכרים פוטנציאליים.


 מגמות שוק: היו מודעים למגמות השוק הנוכחיות. יש כרגע עודף של שטחי משרדים כמעט בכל אזור, זה יכול להיות מאתגר יותר למצוא שוכרים וחשוב לשמור על ראש פתוח ויצירתיות.


 שיווק ונראות: חשובה עד כמה אתה משווק את שטח המשרד שלך.  השתמש בפלטפורמה נכונה לשיווק, כדי להגביר את הביקוש ואל תחסוך בעלויות פרסום! משרד שעומד ריק עולה יותר מכל השקעה בפרסום..תמונות באיכות גבוהה ותיאורים מפורטים יכולים לעזור למשוך שוכרים פוטנציאליים. אם אין לך אפשרות לצלם באופן מושך, שלם לצלם מקצועי.


 גמישות: שקול להציע תנאי השכרה גמישים, כגון אפשרויות לטווח קצר או עבודה משותפת, כדי לתת מענה לצרכים המתפתחים של עסקים, במיוחד בעידן שלאחר המגפה ששינתה את פני השוק לחלוטין.


 תנאים כלכליים: תנאים כלכליים, מקומיים וגלובליים כאחד, יכולים להשפיע על ההחלטות של עסקים לשכור שטחי משרדים.  מיתון כלכלי עלול לגרום לירידה בביקוש.


 נטוורקינג: מינוף הרשת המקצועית והקשרים שלך בתוך הקהילה העסקית יכול להיות מועיל במציאת שוכרים.


 בעיות משפטיות ורגולטוריות: ודא ששטח המשרד שלך עומד בכל הדרישות החוקיות והרגולטוריות, מכיוון שזה יכול להוות מחסום עבור עסקים מסוימים.


 התאמה: חשבו האם ניתן להתאים את החלל לסוגים שונים של עסקים.  פריסה גמישה יכולה להפוך את השטח שלך לאטרקטיבי יותר עבור מגוון רחב יותר של שוכרים. אם אתה מציע משרד רק לפלח אוכלוסיה כגון עורכי דין למשל, אתה מוגבל מאד בביקוש למשרד.


 אם אתה מתמודד עם אתגרים מתמשכים במציאת שוכרים, אולי תרצה גם להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הנדל"ן המתמחה בנכסים מסחריים.  הם יכולים לספק תובנות ספציפיות למיקום ולסוג הנכס שלך כדי לעזור לשפר את הסיכויים שלך למצוא שוכרים. צוות אתר משרדים עוסק בשיווק נכון של משרדים למעלה מ 15 שנה ונשמח לעזור לך בכל שאלה.


בהצלחה.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page