top of page

מה צריך לעשות היום כדי לאתר שוכר למשרד להשכרה?

עודכן: 15 באפר׳

יש לך משרד מדהים להשכרה או מכירה, פרסמת מודעה ואפילו העלת פוסט עם תמונות לפייסבוק, אבל הזמן חולף, אין התעניינות ובנתיים עליך לשלם את הוצאות המשרד. או שאתה מתווך נדל''ן מסחרי, פרסמת את המשרד בלוח בהרבה כסף ובאתר שלך ואף אחד לא מתעניין, והבעלים כל רגע שואל אותך מה קורה ולמה אין שוכרים..

רוצים לדעת למה זה קורה ומה אפשר לעשות בעניין?

המשיכו לקרוא...

שוק הנדל"ן המסחרי והמשרדים בעיצומה של טלטלה שהחלה לפני שנתיים בערך, במהלכה ההצע עלה על הביקוש בהרבה, והפר את שיווי המשקל. במצב כזה, יש תחרות שהולכת וגוברת על כל שוכר, והמשרדים בהם נסגרים בסופו של דבר חוזי שכירות או מכירה, הם רק אלו שהצליחו לקדם ולפרסם נכון ובמקביל הציעו עסקה תחרותית.

אתם בטח אומרים לעצמכם, אבל פרסמתי פוסט עם תמונות נהדרות של המשרד, ואפילו ציינתי את כל הפרטים!

האם זה לא פרסום נכון?

התשובה לכך היא, לא.

נסביר למה...

ראשית חשוב לשים לב, שהקבוצות בפייסבוק בהן מפורסמים משרדים בחינם, מפוצצות בעשרות משרדים ביום, לקניה ולמכירה, כל כמה דקות עולה משרד אחר באזור אחר ובגודל שונה לחלוטין, חלק מפורטים יותר וחלק פחות.

אף חברה רצינית שמחפשת משרד לא תקדיש שעות של עבודה על חיפוש "מחט בערימת שחת", זה חיפוש סיזיפי ולא הגיוני, לכן פוסטים כאלו בעיקר משמשים להרגעת הבעלים או המתווכים שעשו משהו לקדם את הנושא... כך גם מודעות בלוחות עם עוד אלפי מודעות.

בפועל מבדיקות שלנו לאורך שנים, לא באמת ניתן לאתר שוכר או רוכש על ידי פרסום פוסט רנדומלי בפייסבוק שאינו מקודם בתשלום ומטורגט לקהל היעד. פוסטים כאלה אינם נחשפים לכמות מתעניינים שיכולה לייצר השפעה בפועל.

למשל, פוסט בקבוצה עם 5000 אנשים, נחשף בממוצע ל20-40 אנשים, רובם המוחלט בכלל לא מחפשים את מה שיש לך להציע.

בעצם המטרה הראשית בפרסום היא חשיפה למתעניינים רלוונטים, ובפועל זה פשוט לא קורה מפוסט חינמי בקבוצה.

בהשוואה לעולם שלפני הרשתות החברתיות, זה ממש כמו לשים עוד מודעה על הלוח מודעות שהיה פעם ברחוב, שמציע משרד, ברחוב ועיר אחרת ביחס לעובדים והשבים ליד הלוח, מאד מיושן :)

בעולם הדיגיטלי של היום "דאטה" היא המלכה.

כאשר מטרתך העיקרית היא חשיפה (נכונה) לכמות מספקת של שוכרים או רוכשים רלוונטים, שתייצר פניות איכותיות ממתעניינים, ושבסופו של דבר תבשיל עסקת השכרה או מכירה.

אז איך עושים את זה?

יש כמה דרכים, כמו שימוש במתווכים שמכירים מעולה אור ספציפי, או על ידי הפצה מתקדמת לקהלי יעד.

אנחנו באתר משרדים, הקמנו מערכת של איסוף נתונים על חברות המחפשות משרדים למעלה מעשור, כשאנחנו מפרסמים משרד אנחנו עושים שימוש במידע הרלוונטי והספציפי לכל נכס, וכך חושפים אותו לקהל המתאים ביותר תוך חיסכון ומיקוד עלויות הפרסום.

אנחנו מקימים דף נחיתה אישי לכל משרד ומטמיעים בקוד של הדף מילות חיפוש רלוונטיות למשרדך, כך שאם למשל מישהו ירשום בגוגל ביטוי כמו "משרד להשכרה ברוטשילד תל אביב" וזה המשרד שאתה מציע, דף הנחיתה של המשרד שלך יגיע למי שחיפש את הביטוי הזה. שימוש בטכנולוגיות יעילות ומתקדמות של קידום מסייעות להפצה נכונה של המשרד ובעקבות כך להעלאת סיכויי ההצלחה באיתור השוכר או הרוכש המתאים משמעותית.


מענה יעיל ואיכותי:

לא תמיד יש לבעלים או למתווך של המשרד זמן או פנאי לענות לשאלות של פונים, פרסום באמצעות אתר misradim.org מאפשר לספק לפונים מענה יעיל ואיכותי לשאלות, ואף תאום פגישות שמייעל משמעותית את הזמינות והיחס לכל פונה.


בקיצור ולעניין, להגיע לקהל רלוונטי דורש ידע מקצועי בפרסום והבנה עמוקה של השוק בו מתנהלים, בשנים האחרונות נדל''ן מסחרי בדגש על משרדים שווק כהשקעה בטוחה שקל לאתר לה שוכר והיא פשוט משלמת את עצמה, אך לא כך הדבר ואי שימוש בכלים נכונים ושיווק מתקדם הופכים את ההשקעה הזו להתחייבות לא מניבה.


יש לכם משרד שווה להשכרה? רוצים לשווק נכון במינימום מאמץ למאגר שוכרים אדיר?

  • החל מפחות מ 5 ₪ ליום בלבד!

דברו עם רעות בוואטסאפ בלחיצה על הלינק ⭐🌈



bottom of page