top of page

טיפים לצילום נדל"ן מסחרי מאת: רעות רומנו.


הנה כמה טיפים לצילום תמונות נהדרות של נדל"ן מסחרי:


חפשו את המיקום: קחו קצת זמן לבקר בנכס ולקבל תחושה של המקום והתכונות שלו.  זה יעזור לתכנן את הצילומים, ולזהות נקודות חולשה או הזדמנויות פוטנציאליים.


השתמשו בעדשה רחבה: עדשת זווית רחבה תאפשר לתפוס את כל החלל בצילום בודד, דבר שימושי במיוחד עבור נכסים גדולים יותר או חללים עם תוכנית קומה פתוחה.


ניסוי בזוויות: נסו לצלם מזוויות שונות כדי להוסיף מגוון לתמונות ולהדגיש תכונות שונות של הנכס.  לדוגמה, אתם יכולים לנסות לצלם מזווית גבוהה כדי לתת תחושה של הפריסה, או מזווית נמוכה כדי ליצור תחושה של דרמה. כמו כן חשוב לגוון ולצלם גם תמונת אורך וגם תמונת רוחב לכל אזור.


השתמשו באור טבעי: אור טבעי יכול להוסיף חמימות ועומק לתמונות שלך.  נסו לנצל את האור הטבעי על ידי צילום במהלך היום או שימוש בחלונות כדי להאיר את החלל.


ערכו את התמונות שלכם: השתמשו בתוכנת עריכה כדי לגעת בתמונות ולגרום להן להיראות במיטבן.  ניתן להתאים את החשיפה, איזון הלבן והצבע כדי ליצור את המראה הרצוי.


השתמשו בחצובה: חצובה תעזור לקבל צילומים חדים ויציבים, במיוחד אם אתם מצלמים עם עדשה ארוכה יותר או בתאורה חלשה.


הציגו את תכונות הנכס: הקפידו להדגיש את המאפיינים הייחודיים של הנכס, כגון חללים חיצוניים, נופים או פרטים אדריכליים.


לכדו את מצב הרוח: חשבו על מצב הרוח שאתם רוצים ליצור בתמונות שלכם.  האם אתם רוצים לשדר תחושה של רוגע ונינוחות, או אנרגיה והתרגשות?  בחרו את הקומפוזיציות והתאורה שלכם כדי להעביר את מצב הרוח הרצוי.


בהצלחה!


44 צפיות0 תגובות
bottom of page