top of page

שינויים בשיווק משרדים והנדל"ן המסחרי בשנים האחרונות.


שיווק הנדל"ן המסחרי עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות בעקבות הופעת הטכנולוגיה והשימוש הגובר באינטרנט בכל היבטי העסקים. להלן מספר דרכים מרכזיות בהן התפתח שיווק נדל"ן מסחרי:


פלטפורמות מקוונות: בעבר, סוכני נדל"ן מסחריים ומתווכים הסתמכו על פרסומות מודפסות ורשתות כדי למצוא קונים ושוכרים לנכסים. כיום, ישנן פלטפורמות מקוונות רבות המאפשרות למתווכי נדל''ן להציג את הנכסים שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר של קונים ודיירים פוטנציאליים. פלטפורמות אלו גם מקלות על קונים ודיירים לחפש נכסים על סמך קריטריונים ספציפיים, כגון מיקום, מחיר וגודל.


שיווק במדיה חברתית: פלטפורמות מדיה חברתית הפכו לחלק חיוני בשיווק עבור אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן המסחרי. פלטפורמות אלו מאפשרות לבעלי נכסים, חברות נדל"ן מסחרי ומתווכים לשתף מידע על נכסים, ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולנסות לאתר קונים או שוכרים. עם זאת, פוסטים לא מקודמים בקבוצות למשל, לא באמת ייחשפו לקהל המתאים והתגלו בעיקר כבזבוז זמן יקר היות וחברות לא יסרקו מאות פוסטים שלא מסודרים לפי גודל או אזור כדי לאתר משרד להשכרה.


סיורים וירטואליים: סוכני נדל"ן מסחריים רבים מציעים כיום סיורים וירטואליים בנכסים, המאפשרים לקונים ולדיירים פוטנציאליים לקבל תחושה של מרחב מבלי צורך לבקר פיזית בנכס. כלי זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור נכסים הממוקמים בערים או מדינות שונות.


שיווק בדוא"ל לרשימות תפוצה של חברות: שיווק בדוא"ל הוא דרך חסכונית עבור סוכני נדל"ן מסחריים לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולשתף מידע על נכסים. על ידי בניית דאטה של דיירים וחברות ששוכרות משרדים, ניתן לשתף במהירות עדכונים לגבי נכסים חדשים שהתפנו או שינויים במחירים.


שיווק בווידאו: שיווק בווידאו הפך לפופולרי יותר ויותר בנדל"ן מסחרי, כאשר משתמשים בווידאו כדי להציג נכסים ולספק הדרכה וירטואלית מקצרים את התהליך וחושפים את הנכס לשוכר או לרוכש במינימום מאמץ. וידאו יכול להיות דרך יעילה במיוחד ללכוד את תשומת לבם של קונים או דיירים פוטנציאליים.


בסך הכל, השימוש בטכנולוגיה ובאינטרנט שיפר מאוד את שיווק הנדל"ן המסחרי, הקל על סוכני נדל''ן להגיע לקהל רחב יותר ועל קונים ושוכרים למצוא את הנכס המתאים.


אתר משרדים מנהל דאטה אדירה של חברות רלוונטיות לשיווק נדל''ן מסחרי ומשתמשת בכל הטכנולוגיות המתקדמות והטכניקות לשיווק נכון של נדל''ן מסחרי בדגש על משרדים להשכרה.


יש לכם משרד להשכרה או מכירה? מחפשים שוכרים איכותיים או רוכשים רציניים? נשמח לעמוד לרשותכם.


צוות אתר משרדים.


bottom of page